HTML

Menekülj innen!

Egy elhatározás, egy hátizsák, egy repülőjegy, és innen el... A menekülésem naplója.

Friss topikok

Linkblog

2007.09.08. 18:37 Helota

OFF: hát ez tényleg kurvaország!!!

Elnézést, ezt tényleg off, de nem tudom megállni, hogy ne tegyem ide ki. Ordenáré csalódottságomban, egy álmatlan éjszakán, cimborám javaslatára regeltem a Love.hu nevezetű hurráwebkettő oldalra. Mondván, hogy majd szórakozom egy kicsit.
Na az alábbi eset esett meg:
(hogy érteni is lehessen a poén részt, kiteszem ide a képet, amit a regelésnél felraktam)


és jött ez a levél:

ma 17:18
Feladó: xxxxx
Téma: Mátrix
Szija!Megragadott nagyon a fényképetek.Ti ikrek vagytok amúgy? Mert nagyon hasonlóak vagytok.Nekem nem gond ha sziámi ikrek vagytok már volt testi fogyatékos barátom.Nagyon hasonlítotok a Mátrixból Neora.Annyir szexi.Tényleg bejönSzeretem a nem hétköznapi dolgokat.Az álmom hogy felcsatólható pénisszel elégítsek ki 1 pasitezen kívül szeretem nyalni a férfi gátat és végbélnyílást.Ha bejövök írj!!!!!!!!!!!!!Várom!!!!!!!!
puszika Triniti


HÁT MILYEN EMBEREK ÉLNEK EBBEN AZ ORSZÁGBAN??

1 komment

Címkék: bizarr off hihetetlen


A bejegyzés trackback címe:

https://escapehungary.blog.hu/api/trackback/id/tr34160478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása