HTML

Menekülj innen!

Egy elhatározás, egy hátizsák, egy repülőjegy, és innen el... A menekülésem naplója.

Friss topikok

Linkblog

2011.09.08. 13:37 Helota

Breaking news: The Helota is back

 No, hát újra itt! 

Egy ideje motoszkál már bennem a blog újraindításának gondolata, de valahogy sosem volt elég erőm/időm belevágni.

Négy éve már, hogy hátizsákba pakoltam az életem és nekiindultam -húhú vigyázat!- a ködös Albionnak (nem tudom, kitől származik  ez a jelzős szószerkezet, de igen találó, hogy száradt volna le Békés Edgárd hímtagja, amikor eldőntötte, hogy bizony itt építi fel Európa legélhetőbb országát!!). Nem mondhatnám, hogy az elején ment mindenféle karika-csapkodás, de mostanra sikerült elég szépen berendezkednem.

A másik nyomós érv- a személyes élmenyek megosztása mellett- az egyre szaporodó emailek száma volt, melyekben otthoni barátok, ismerősök, volt szomszédok, huszodunokatestvérek stb kérnek/kérnének tanácsokat az elinduláshoz. Az elmúlt három hónapban annyi ilyen és ehhez hasonló megkeresést kaptam, hogy eldöntöttem, hogy ahelyett, hogy mindenkinek egyenként válaszolnék - ami a legendás segítő-készségemet figyelembe véve amugy is elég esélytelen - majd itt jól összeírok mindent.

Ahogy -gondolom én- az otthoni helyzet egyre jobban fokozódik(sic!) egyre többen gondolják reális lépésnek a dobbantást. Olyan emberek kerestek meg, akik négy éve még a négyfelé vágott hullámat akarták a nagymagyarország zászlaján körbehordozni, és évekig hazaárulóztak.

Lesz itt szó mindenről, főleg a kezdeti lépésekről. Ez eléégé aktuális, mivel felrúgva eddigi elveimet, elhatároztam, hogy segítek két frissen érettségizett fiatalúrnak az elindulásban/munkakeresésben. Emellett elárulom azt is, hogy lettem raktárosfiúból boltmanager, alkoholistából amfetim-freak, és vica-versa.

Annyit azért elöljáróban még ideböknék, hogy itt is sokat változott a helyzet, pláne mióta a a hitelválság(credit-crunch) jól idebaszott.

Na kezek a paplan fölé, éljenek a bolgár csajok, és virágozzék az STD mindörökké!

 

Szólj hozzá!

Címkék: anglia döntés itt újra


A bejegyzés trackback címe:

https://escapehungary.blog.hu/api/trackback/id/tr543211373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása