HTML

Menekülj innen!

Egy elhatározás, egy hátizsák, egy repülőjegy, és innen el... A menekülésem naplója.

Friss topikok

Linkblog

2007.10.01. 21:18 Helota

On the road again- elkészültek a fotók:)

hamár leírtam és hamár megígértem néhány kép a legutóbbi országelhagyásról.


Vajon mi is kell egy hungarista beinduláshoz?
"Sör és tömény, nomeg egy kolléga, ki kőkemény".

Hogyan is lettem kopasz-e. Egy jó gárdista mindenhol uniformban nyomul.

Próbáltam én írni is, de valami fogta a kezemet...

Térkép mindig legyen nálatok! Még a végén eltévedtek, vagy elfáradtok...


3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://escapehungary.blog.hu/api/trackback/id/tr43182909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pius 2007.11.18. 19:24:23

Rég volt már új bejegyzés. Mégis itthon maradsz?!

Helota 2007.11.18. 19:33:47

Nem maradok, van is 2-3 anyag befejezetlen, amit még nem posztoltam ki. Az igazság az, hogy édesanyám sajnos megint nagyon beteg lett, volt 2 életmentő műtétje, az elmult 1 hónapot mellette töltöttem. A wizzair lassan belőlem fog megélni, már háromszor irattam át a jegyet. Elvileg már október 20-án repültem volna, most a céldátum jövőhét szombat. Addigra ha minden igaz kiengedik anutát a kórházból. Úgy néz ki, h lesz gép kint, amiről tudok majd pötyörészni.

Helota 2007.11.18. 20:40:05

no ezzel a lnedülettel le is irok egy igen érdekes történetet az egyik magyar közvetitő cégről, eddigi infok szerint több tucat magyart csaptak már be.
süti beállítások módosítása