HTML

Menekülj innen!

Egy elhatározás, egy hátizsák, egy repülőjegy, és innen el... A menekülésem naplója.

Friss topikok

Linkblog

2007.09.08. 10:26 Helota

Múltidéző II.: Covered by the blind belief

    Szóval megérkeztem Budapestre. Telve reményekkel (pff), hittel, és éppen káros szenvedélyektől mentesen. Rövid idő alatt meglett az első munka, és lett nagy bódogság. Ekkor még úgy tűnt, minden jó irányba halad. Bár a pedagóguskodásról már régen lemondtam, rájöttem ugyanis, hogy a kontra-szelekció ebben a szekcióban nagyon erős. Ha nem ismersz egy-két igazgatót, nem fektettél gerincre senkit, akkor kurva nagy mázlival kaphatsz csak melót. Kurvaország ez, kérem.
    Amikor meglett a mostani melóm, (enyhe hátszéllel persze, pff, kurva lettem én is) a sztratoszférában jártam az örömtől. Média, hírek, írás, szerkesztés, naprakészség, kell e egy hírbuzinak ennél több? Természetesen nem, ha a munkavégzés csak a munkáról szólna. Ha nem kellene klkikesedni, idemutogatni, meg oda, ha nem lennének olyan szaremberek, akiknek van energiájuk arra, hogy állandóan téged lessenek, első adandó alkalommal bépanaszoljanak (az itt említett emberkék 90%-a NŐ, nemtom miért, biztos az iskolapadból ragad rájuk).
Pedig én csak a munkára koncentráltam. Jól esik múlt időt használni, bár most hétfőn fogok még csak felmondani, ekkor derül ki az is, hogy mikor mehetek innen a fenébe el.        
Ilyenkor szokták mondani, hogy minden munkahely ilyen. De miért?? ILYENNEK KELL LENNIE? ÉS EZ ÍGY JÓL VAN ? a nagy büdös lófaszt van ez így jól, kérem. A kukába bele az ilyen emberekkel, aztán mehetnek az újrafeldolgozóba...
Így lehet az emberek hitét szépen, lassan elvenni.

Szólj hozzá!

Címkék: munka múlt háttér kurvaland


A bejegyzés trackback címe:

https://escapehungary.blog.hu/api/trackback/id/tr28160102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása