HTML

Menekülj innen!

Egy elhatározás, egy hátizsák, egy repülőjegy, és innen el... A menekülésem naplója.

Friss topikok

Linkblog

2007.09.07. 09:05 Helota

Hosszasan nyújtózik minden út

 

A hűtlen ringyó, jobbik részem  

Na nem szarakodok én itten a múlttal, majd inkább beleépítem a posztokba az éppen odaillő adalékot.
    Annyi elég, hogy pár hete utcára kerültem, van egy fasza hitelem, amit havi 100ezer körül kell törlesztenem, meg van ez a kompjuter, és néhány ruhadarab. A többi az ott maradt...


 Dönteni kell 

Ezek után csak az a kérdés maradt, hogy hova is menjek először. Mivel most elsődleges cél az, hogy pár hónap alatt előteremtsem a hitelemre a pénzt, ezért úgy döntöttem, hogy olyan országba megyek először, ahol meg tudom magam értetni, és van elegendő munka. Bezony, én egy nyelven beszélek csak az anyanyelvemen kívül, és az pedig az angol.

 Irány Anglia!

    Egy nap alatt született meg ez a döntés kb., amit az követett, hogy belevetettem magam a webkettő hurráfasza világába, és nekiálltam az angol oldalakat túrni.
Első gondolat persze rögtön London volt (hajrá Arsenal), de fél napos böngészés után rájöttem, hogy az anyagi behatároltságom, és a város nagysága miatt lehet nem ez a legjobb hely az elindulásra. Viszont az angol focit imádom, tehát ha nem London, akkor legalább London közeli városnak kell lenni...

A Szentek

Van egy kedvenc dalom, ami segített, itt egy részlet:

they disembarked in 45
and no one spoke and no one smiled
there were too many spaces in the line
gathered at the cenotaph
all agreed with hand on heart
to sheath the sacrificial knifes
but now
she stands upon southampton dock.
(Pink Floyd)

Tehát Southampton...

Szólj hozzá!

Címkék: döntés háttér


A bejegyzés trackback címe:

https://escapehungary.blog.hu/api/trackback/id/tr95159382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása