HTML

Menekülj innen!

Egy elhatározás, egy hátizsák, egy repülőjegy, és innen el... A menekülésem naplója.

Friss topikok

Linkblog

2008.07.31. 23:39 Helota

A Helóta visszatért

Igen, ezt is megértem: újra van internetem. Ráadásul kijelenthetem: 7 hónap angliai  tartózkodás után újra 2 lábbal állok a földön, újra fénylik az alagút vége. És nem a vonat, nem is a visszapillantó tükörből látszik. Nehéz volt. Piszok nehéz.

Majdnem kifogytam a szóból, kis híján kudarcba fulladt a nagy vállalkozás.

Rengeteg apró szerencsés- vagy szerencsétlen- apró momentumak köszönhetem, hogy most egy viszonylag szép kis lakásból pötyörészhetek, teljes békeségben. Van munkám, - nem is olyan rossz- újra van egy lány,aki hazavár, van másodállásom is, vannak újra terveim.

Na meg vannak lengyelek, indiaiak, angolok, és persze magyarok is.

Mivel ez csak egy beharangozó, és mindenről szépen (?) be fogok számolni a későbbiekben, engedjetek meg ide csak egyetlen egy konzekvenciát, zárógondolatot : pocsék egy nemzet vagyunk...

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://escapehungary.blog.hu/api/trackback/id/tr97595283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ati · http://notv.hu 2008.08.01. 17:45:29

hajrá tesó! rövidesen én is lehet, hogy én is kimegyek majd gyapotot szedni. köszönöm az összefoglalást a tennivalókról!
süti beállítások módosítása